خرید لامپ حشره کش برقی

خرید لامپ حشره کش برقی

خرید لامپ حشره کش برقی

امروزه وسایل و راهکارهای مختلفی برای دور کردن حشرات یا کشتن حشره ها وجود دارد. یکی از متداول ترین زا های مقابله با حشرات استفاده از لامپ حشره کش برقی یا دستگاه حشره کش برقی است. این دستگاه های حشره کش با داشتن یک لامپ مخصوص درون خود باعث جذب حشرات مختلف به سمت خود شده و سپس باعث از بین رفتن آن های می شود. برخی از این وسایل مقابله با حشرات موذی هم مکانیسم مفاوتی دارند و باعث دور شدن حشرات می شوند. در این مطلب از مجله لامپ ال ای دی میتره به بررسی عملکرد این وسایل پرداخته ایم.

لازم به ذکر است که میتره حشره کش برقی تولید نمی کند.

چگونه می توان حشرات را از خود دور کرد ؟

با شروع ماه های گرم سال مانند بهار و تابستان انواع حشرات موذی و مزاحم در هرجایی از جمله مناطق مسکونی و یا مناطقی مانند باغ ها و ویلاهای خارج از شهر و در داخل شهرها وجود دارند. در طول دوران مختلف انسان ها برای دفع این حشرات از محل سکونت خود اقدامات مختلفی انجام داده اند، از جمله مواردی که این روزها برای مقابله با حشرات انجام می شود می توان به موارد زیر اشاره کرد: 

  1. استفاده از حشره کش های شیمیایی مانند اسپری های حشره کش 
  2. نصب انواع توری بر روی درب و پنجره 
  3. استفاده از حشره کش های قرصی
  4. خوابیدن در پشه بند که از قدیم مرسوم بوده است.
  5. استفاده از لامپ حشره کش برقی

و…

حشره-کش-برقی

در بین گزینه های مختلف ذکر شده استفاده از حشره کش های شیمیایی و سمی با اینکه پشه یا حشرات را تا حد زیادی از بین می ببرد اما به دلیل شیمیایی بودن مواد به کار رفته در آنها ممکن است برای سلامت انسان و خصوصا اطفال مضر بوده و همچنین برخی از آن ها مانند اسپری های حشره کش تاثیرات مخربی بر روی محیط زیست نیز دارد.

در حال حاضر بنظر می رسد خرید لامپ حشره کش برقی به دلیل اینکه با یک شوک کوچک حشرات را از بین میبرد مشکلات و عوارض  پشه کش های شیمیایی را ندارد و گزینه مناسب تری است. البته خسلس از افزاد هم ترجیح می دهند از وسایلی استفاده کنند که حشرات را فقط دور می کند و آنها را نمی کشد.

لامپ حشره کش برقی چیست و چگونه کار می کند؟

اجزای داخلی این حشره کش برقی از دو قسمت مجزا تشکیل شده است، یک قسمت آن دارای ال ای دی هایی به رنگ آبی یا با نور آبی است که این طیف نوری باعث جذب حشره ها به سمت خود میشود که پس از اینکه حشرات به سمت این لامپ ذجب شدند ابتدا برای نزدیک شدن به سمت لامپ باید از قسمت پلاستیکی گذر کرده و بعد به قسمت شبکه ای فلزی میرسند و در زمان عبور از این قسمت شوک کوچکی به آنها وارد شده و آنها را می کشد.

لامپ-حشره-کش-برقی-چیست

در واقع علاوه بر قسمت لامپ ال ای دی نیز دستگاه از قسمت شوک دهنده فلزی هم تشکیل شده است و همین قسمت کار از بین بردن حشرات را انجام میدهد. انواع حشره هایی که در شب زیست میکنند به نور علاقه مند هستند و وقتی این لامپ را روشن کنید در نور کم محیط به سمت این لامپ جذب میشوند و منهدم میگردند. دستگاه حشره کش برقی انواع مختلفی دارد و رو شکار همگی آنها تقریبا یکسان است، اما این مدل علاوه بر قیمت مناسب دارای مزیت استفاده آسان و تمیز کردن راحت نسبت به مدل های دیگر پشه کش الکتریکی و برقی است.

این لامپ حشره کش که با شکلی زیبا طراحی شده است به راحتی بر روی همه پریز ها قابل نصب بوده و علاوه بر اینکه از لامپ آن به عنوان شب خواب استفاده میشود حشرات به سمت آن جذب شده و وقتی به قسمت مخصوص آن وارد میشوند با ایجاد یک شوک کوچک از بین میروند. این حشره کش را میتوان در منزل و محل سکونت، محل کار، ویلاها و باغها یا مزارع به راحتی نصب کرده و حتی در صورت نیاز به راحتی قابل تمیز کردن می باشد. اگر در اتاق خواب کودک شما حشرات باعث آذار و اذیت کودکانتان میشود بدون نگرانی از سمی بودن این نوع لامپ و حشره کش میتوانید آن را در اتاق فرزندتان نصب کرده و حشرات را در کدت کوتاهی از بین ببرید.

 

این پست دارای یک نظر است

  1. طوطی کالا

    به نظر کاربردی و به درد بخور می آید … ممنون از اطلاعات مفید تون.

دیدگاهتان را بنویسید