لامپ ال ای دی هوشمند

لامپ هوشمند ( لامپ ال ای دی هوشمند )

اگرچه شیائومی را بیشتر به خاطر موبایل های باکیفیتش می شناسیم، اما این شرکت چینی محصولات متنوعی را عرضه می کند که از میان آنها می توان به مودم خانگی، تلویزیون، پلوپز، مچ بند سلامت، لامپ ال ای دی و دیگر لوازم جانبی اشاره کرد.

این کمپانی هر از گاهی در شرکت های دیگر نیز سرمایه گذاری می کند و یکی از این موارد، شرکت Yi است که محصولات روشنایی هوشمند نشیر لامپ ال ای دی هوشمند را با نام تجاری Yeelight تولید می کند.

این دو شرکت همراه با هم لامپ هوشمند سقفی جدیدی را معرفی کرده اند که مجهز به ریموت و اپلیکیشن موبایل است، این لامپ سقفی به وای فای خانگی نیز متصل می شود. با این امکانات، عمل روشن و خاموش کردن و همچنین تنظیم شدت روشنایی محیط به سادگی میسر خواهد شد.

طول عمر این لامپ ها حدود ۲۵ هزار ساعت برآورد شده، ضمن اینکه به خاطر بهره گیری از صدها LED مختلف درون آن، می توانید رنگ های متعددی را تولید کنید. خرید لامپ ال ای دی هوشمند شیائومی به مبلغ ۳۵ دلار از وب سایت شیائومی میسر است.  نصب این لامپ هوشمند نهایتاً ۵ دقیقه زمان نیاز دارد. این لامپ سقفی در برابر گرد و غبار نیز مقاوم است.

اما خبر جالب‌تر، این است که یکی دیگر از زیرمجموعه های شیائومی تحت عنوان MIJIA طی هفته جاری قصد دارد اولین وسیله نقلیه الکتریکی خود را معرفی نماید. البته مشخص نیست که با خودروی برقی روبرو هستیم یا دوچرخه، اما با توجه به تبلیغات موجود، احتمال می رود شاهد رونمایی از اولین خودروی الکتریکی شیائومی باشیم.

منبع: Android Headlines