خرید مستقیم لامپ ال ای دی عمده از کارخانه

خرید مستقیم لامپ ال ای دی عمده از کارخانه

خرید مستقیم لامپ ال ای دی عمده از کارخانه

سال های زیادی روشنایی منزل و روشنایی محل کارمان با استفاده از لامپ های رشته ای معمولی انجام شده است. لامپ هایی که بسیار پرمصرف هستند، طول عمر کوتاهی دارند و بیشتر انرژی مصرفی خود را به جای نور به گرما تبدیل می کنند. در این روزها و با توجه به این که همه ابعاد زندگی ما با پیشرفت فناوری دچار تغییرات شده اند بهتر است ما نیز جایگزینی مناسب برای لامپ های رشته ای و قدیمی پیدا کنیم و اقدام به خرید لامپ ال ای دی (LED Lamp) بنماییم. اگر قصد خرید مستقیم لامپ ال ای دی عمده از کارخانه میتره را دارید با این مطلب همراه باشید.

خرید مستقیم لامپ ال ای دی عمده از کارخانه میتره 

برای خرید مستقیم لامپ ال ای دی عمده از کارخانه میتره چند راه مختلف پیش پای شما قرار دارد.

  • خرید اینترنتی لامپ از شرکت
  • خرید لامپ از نمایندگی های استانی
  • خرید مستقیم از شرکت

خرید-عمده-لامپ-ال-ای-دی-از-کارخانه

 

خرید اینترنتی لامپ از شرکت

ساده ترین راه برای خرید مستقیم لامپ از شرکت میتره، خرید اینترنتی از سایت میتره به آدرس MitrehLED.com است. شما در هنگام خرید از فروشگاه آنلاین میتره میتوانید وضعیت موجود و قیمت محصولات را مشاهده و خریداری نمایید.

همچنین اکثر سفارشات آنلاین شامل ارسال رایگان و کد تخفیف می باشد. پس از خرید محصولات در تهران توسط پیک درب منزل و در شهرستان توسط پست تحویل داده خواهد شد.

خرید مستقیم لامپ از نمایندگی های استانی میتره

یکی دیگر از راه های خرید لامپ میتره خرید مستقیم از نمایندگی های فروش و پخش میتره است. میتره در اکثر استان های کشور نمایدگی فعال و یا عامل فروش دارد. از جمله تهران، کرج، آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، قم، اصفهان، فارس، مازندران، یزد، کرمان ، همدان و …

خرید از نمایندگی های هر استان باعث صرفه جویی در هزینه حمل و نقل از خرید مستقیم از کارخانه و بهره مندی از درصد تخفیف همکار خواهد شد.

خرید مستقیم لامپ از کارخانه

یکی دیگر از راه های خرید عمده لامپ ال ای دی از کارخانه میتره خرید مستقیم می باشد. قیمت  خرید در این نوع سفارشات بستگی به مکان سفارش دهنده نوع و مشخصات و حجم سفارش دارد.

برای اطلاع از جزئیات سفارش مستقیم عمئده لامپ از شرکت می توانید با کارشناسان فروش میتره از طریق شماره ۰۲۱۸۸۸۳۶۶۰۴ در روزهای شنبه تا چهارشنبه تماس حاصل فرمایید.

لامپ ال ای دی میتره

چرا خرید لامپ میتره ؟

رشته‌ای از محصولات کنونی ما، با الهام از ارکان طبیعت و ترکیب خورشید و آسمان، میتره نامگذاری شده است و متخصصان مجموعه با تلاش و کوشش مستمر در پی دستیابی به محصولاتی با استانداردهای بالای فنی، سلامت و زیست محیطی هستند. از مزیت‌های لامپ ال ای دی میتره می‌توان به طول عمر، توان نوردهی بالا، رعایت چارچوب‌های محیط زیستی، کیفیت نور بسیار نزدیک به نور طبیعی، قابلیت کارکرد در مناطق گرمسیری و سردسیری و مصرف برق بسیار کم اشاره کرد.

لامپ‌های کم مصرفی که رویای صرفه جویی در مصرف انرژی را تا اندازه‌ای محقق می‌کردند، خیلی زود در اغلب خانه‌های ایرانی برای خودجایی باز کردند؛ اما دغدغه‌ مصرف کننده ایرانی در مورد زیبایی روشنایی‌های خانگی، و نیز نگرانی‌اش از خطرات لامپ‌های کم مصرف (از قبیل قرار گرفتن در معرض اشعه ماورا بنفش با استفاده از لامپ‌های غیراستاندارد موجود در بازار، شکننده بودنشان و وجود جیوه در آنها)، انگیزه تولید و عرضه لامپ‌ ال‌ای‌دی را در برند میتره ایجاد کرد.

لامپ ال ای دی تولیدی شرکت رادویرانور با نام تجاری «میتره»، با در نظر گرفتن استانداردهای جهانی، از نظر کیفیت و طول عمر با کالاهای تراز اول جهان برابری می نماید. این مجموعه تلاش نموده محصولاتی را به عرضه بگذارد که دارای نور طبیعی و فاقد هرگونه زیان برای مصرف کنندگان و محیط زیست باشد. از این رو خرید مستقیم عمده لامپ ال ای دی میتره همواره با فروشندگان انتخابی مطمئن بوده است.

همچنین اگر قصد اخذ نمایندگی لامپ ال ای دی میتره یا عاملی پخش و فروش لامپ و فروش عمده لامپ ال ای دی را دارید می توانید با شرکت میتره تماس بگیرید.

این پست دارای 2 نظر است

  1. کیوان کیانی

    سلام.خسته نباشید.من عمده فروشی کار میکنم اینترنتی هم فروشگاه دارم.خواستم لیست قیمت لامپ بهم بدید.تشکر

    1. Pouyan Kazempour

      لطفا با این شماره تماس بگیرید ۰۹۱۲۴۳۵۶۶۱۰

دیدگاهتان را بنویسید