لامپ‌ ال‌ ای‌ دی برای فروشگاه‌ ها و مغازه ها
لامپ ال ای دی برای فروشگاه

لامپ‌ ال‌ ای‌ دی برای فروشگاه‌ ها و مغازه ها

لامپ‌ ال‌ ای‌ دی برای فروشگاه‌ ها و مغازه ها

لامپ‌ ال‌ ای‌ دی فروشگاه‌ و مغازه

راهنمای خرید لامپ ال ای دی برای فروشگاه ها و خرید لامپ ال ای دی برای مغازه ها

در سال‌های اخیر شاهد رشد روز افزون لامپ‌های ال‌ ای‌ دی در بخش های مختلف جامعه از جمله گسترش لامپ ال ای دی فروشگاه و لامپ ال ای دی مغازه بوده‌ایم. محصولی که در اکثر خانه‌ها بیشتر از لامپ‌های پرمصرف رشته‌ای و هالوژنی به چشم می‌خورد؛ اما گفتنی است که  صرفا مصرف لامپ‌ ال ای دی برای خانه و حیاط نیست و لامپ ال ای دی فروشگاه مورد توجه قرار گرفته است. اگرچه امروزه بسیاری از فروشگاه‌ها و مغازه‌های محلی لامپ ال‌ ای‌ دی را جایگزین لامپ پرمصرف کرده‌اند، هنوز هم کسب‌ و کارهایی وجود دارند که تمایلی به استفاده از این محصولات ندارند. به همین دلیل در این مطلب سعی کردیم با ارائه روشی ساده، هزینه‌های جانبی فروشگاه‌ها را تا حد ممکن کاهش دهیم و توضیح دهیم که چگونه می‌توانید به سادگی و با هزینه کم یک مرکز خرید را به زیباترین شکل نورپردازی کنید.

با افزایش تعداد فروشگاه‌ها و پاساژهایی که دغدغه اصلی آن‌ها صرفه‌جویی در مصرف منابع طبیعی و کاهش هزینه‌های جانبی است، لامپ‌های قدیمی و پرمصرف جای خود را به لامپ ال ای دی فروشگاه داده‌اند. البته گفتنی است که بسیاری از مصرف‌کنندگان لامپ‌های LED از اشعه فرابنفش و گازهای موجود در این محصولات تا حدی نگران هستند؛ اما ظهور لامپ‌های ال‌ ای‌ دی میتره تا حد بسیاری این دغدغه را از بین می‌برد.

این روزها پاساژها نه تنها مکانی برای خرید، بلکه محلی برای سرگرمی خانواده‌ها محسوب می‌شود. در این راستا، استفاده از روشنایی مناسب برای نمایش محصولات و سهولت در انتخاب مشتریان، بسیار ضروری است. لامپ ال‌ ای‌ دی میتره با ارائه راه حل مقرون به صرفه، طوری طراحی شده است تا برای بازدیدکنندگان و کارکنان به یک اندازه مناسب باشد.

علاوه‌بر مزایای بصری و کاهش شدید مصرف برق (تا حدود ۹۰%)، لامپ‌های ال‌ ای‌ دی فروشگاهی با عمر طولانی و عدم افزایش دمای محیط تا حد بسیاری هزینه‌های خرید لامپ جدید و استفاده از وسایل خنک‌کننده را به حداقل رسانده‌اند. استفاده از لامپ‌های ال‌ ای‌ دی کم‌ مصرف نه تنها به کاهش هزینه‌های جاری کمک می‌کند، بلکه با حذف جیوه از مواد اولیه، این محصول با محیط زیست نیز سازگار شده است.

چرا از لامپ ‌ال‌ ای‌ دی فروشگاهی استفاده کنیم؟

به طور کلی استفاده از لامپ LED نسبت به لامپ رشته‌ای قدیمی، مزایای بسیاری دارد. شاید برای برخی افراد این سوال پیش آید که آیا قیمت لامپ ال ای دی گران است؟ اما در نظر سایر افراد و بسیاری از خریداران لامپ ال ای دی و لامپ SMD، کاهش هزینه برق و طول عمر بالای محصول، مهم‌ترین فاکتور خرید باشد. در ادامه شما را با مزایای دیگر لامپ ال ای دی فروشگاه یا لامپ ال ای دی مغازه بیشتر آشنا می‌کنیم.

  • استفاده از چراغ‌های سنسوری LED برای روشنایی محدوده مشخصی، کمک بسیاری به کاهش هزینه‌های جانبی می‌کند.
  • لامپ‌های ال‌ ای‌ دی هوشمند با تابش نور یکسان در تمام ساعات روز، مناسب کارکنان و مشتریان است.
  • شدت نور مناسب و یکسان لامپ‌های ال‌ ای‌ دی در همه بخش‌های مراکز خرید، چشم بیننده را آزار نمی‌دهد و کمک می‌کنند تا ساعات بیشتری را برای خرید در فروشگاه‌ها صرف کنند.
  • یکی از مهم‌ترین قسمت‌های هر مرکز خرید، پارکینگ است. استفاده از ال‌ ای‌ دی‌ های سنسوری تا ۸۰% مصرف انرژی را کاهش می‌دهد. این لامپ‌ها تنها با حرکت اجسام روشن می‌شود که این موضوع کاهش مصرف انرژی و افزایش امنیت را به دنبال دارد.
  • طراحی نورهای رنگی در مراکز خرید به کمک پنل‌ ال دی سقفی ۸ وات تا پنل ال ای دی سقفی ۳۰ وات صورت می‌گیرد و تاثیر مستقیم بر جلب توجه مشتریان دارد که نتیجه آن خرید خواهد بود.
  • برخلاف لامپ‌های حبابی رشته‌ای معمولی، لامپ‌های LED نیمه‌رسانا هستند و هرگز داغ نمی‌شوند. به این ترتیب بر افزایش دمای محیط بی‌تاثیر خواهند بود و شما می‌توانید بدون نگرانی نسبت به تولید گرما از پروژکتورهای LED در فروشگاه‌های بزرگ استفاده کنید.
  • روشنایی باکیفیت، تنوع نورهای رنگی و کاهش هزینه‌های جانبی، همگی از مزایای تجاری نورپردازی ال‌ ای‌ دی است. همچنین، نصب آسان لامپ‌های ال‌ ای‌ دی از دیگر مزایای مهم این محصول به حساب می‌آید.
  • لامپ‌های ال‌ ای‌ دی فروشگاهی با قابلیت تنظیم مستقیم و نور طبیعی روز، محصولات را با جزییات بیشتر و زیباتر نمایش می‌دهند. به طوری که مشتریان هنگام خرید می‌توانند انتخاب دقیق‌تری از محصولات داشته باشند.
  • بسیاری از کسب‌وکارها محلی مانند سوپر مارکت‌ها و میوه‌فروشی‌ها به دلیل نصب لامپ رشته‌ای حبابی در فضای آزاد با کاهش عمر محصول مواجه می‌شوند؛ اما لامپ‌های ال‌ ای‌ دی در مقابل باد، باران و برف بسیار بادوام و مقاوم هستند.

کدام لامپ LED برای دکوراسیون فروشگاه مناسب است؟

( لامپ ال ای دی فروشگاه ، لامپ ال ای دی مغازه )

لامپ ال ای دی برای کسب و کار

مراکز خرید و مغازه‌ها برای نورپردازی فضا، می‌توانند از لامپ LED داخل قفسه‌های محصولات، داخل تابلو نام فروشگاه، ویترین مغازه و سایر بخش‌هایی که نیاز به نورپردازی و دکوراسیون دارد، استفاده کنند. در هنگام فروش لامپ ال ای دی فروشنده نیازهای شما را درنظر خواهد گرفت اما بد نیست با موارد زیر در زمینه لامپ ال ای دی فروشگاه یا لامپ ال ای دی مغازه آشنایی داشته باشید.

  • جالب است بدانید نور محیط تاثیر مستقیمی بر احساسات مخاطب دارد. پیشنهاد ما به شما نصب پنل ال‌ ای‌ دی ۵۰ وات برای تحریک این حس است. همچنین، استفاده از طیف نور رنگی مناسب در فروش بیشتر محصول بسیار کاربردی است.
  • از تابلوهای ال‌ ای‌ دی برای معرفی برند و تبلیغات استفاده کنید.
  • استفاده از لامپ ال‌ ای‌ دی سقفی سراسری برای نمایش محصولات در فروشگاه‌های بزرگ، بسیار موثر است.
  • طراحی مناسب نور و به کارگیری لامپ‌های ال‌ ای‌ دی نواری، روش خوبی برای هدایت مشتریان در طبقات مختلف فروشگاه است. همچنین استفاده از لامپ‌های ال‌ ای‌ دی نواری برای طراحی فروشگاه تا حد بسیاری نیاز شما را به تغییر پیوسته دکوراسیون را مرتفع می‌سازد.
  • در صورتی که صاحب مغازه گلدان‌فروشی هستید، پیشنهاد ما به شما استفاده از لامپ ال‌ ای‌ دی برای رشد گیاه است. این لامپ‌ها با طول موج‌‌های متنوع، مناسب رشد برگ‌ها، گل‌دهی و میوه‌دهی است. همچنین، طول موج سبز لامپ‌های LED  تا حدی برگ‌‌ها را سبزتر نشان می‌دهد.
  • پیشنهاد ما برای استفاده از لامپ ال‌ ای‌ دی مناسب آشپزخانه و فروشگاه‌های لوازم خانه، لامپ ال‌ ای‌ دی حبابی ، لامپ ال ای دی هالوژنی، لامپ طرح گل و لامپ ال ای دی شمعی میتره است. هرچه فضای شما برای نمایش محصولات بزرگ‌تر باشد، نیاز به تعداد لامپ با وات بیشتری خواهید داشت.
  • لامپ LED میتره با داشتن نور کاملا طبیعی در ویترین مغازه، کمک به نمایش بهتر محصولات و انتخاب سریع مشتریان می‌کند.
  • یکی از کاربردی‌ترین محصولات میتره، لامپ ال‌ای‌دی شارژی است. این محصول بدون نیاز به نصب و کابل‌کشی در هر بخش از ویترین فروشگاه قابل استفاده است.
  • لامپ ال‌ای‌دی ریموت‌دار، محصول خوبی برای فروشگاه‌های بزرگ و یا حتی به عنوان لامپ ال ای دی مغازه است. شما می‌توانید ریموت کوچک لامپ‌ها را برای تغییر روشنایی فضا، همراه خود داشته باشید.

تنوع قیمت لامپ‌ ال ای دی بالاست، بنابراین هنگام فروش لامپ ال ای دی فروشگاه ( لامپ ال ای دی مغازه )، توجه به نوع کاربرد اهمیت بسیاری دارد. برای آشنایی با انواع لامپ ال‌ ای‌ دی و کاربرد آن‌ها به مجله میتره مراجعه کنید. در این مجموعه می‌توانید با توجه به نوع مصرف (مسکونی، اداری، تجاری و …) با مناسب‌ترین محصولات LED آشنا شوید. همچنین، می‌توانید در بخش دیدگاه‌ها سوالات و نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.