لامپ ال ای دی برای اداره و شرکت
لامپ ال ای دی برای اداره و شرکت

لامپ ال ای دی برای اداره و شرکت

لامپ ال ای دی اداری ؛ لامپ ال ای دی برای شرکت ، اداره و دفتر

یکی از بزرگ‌ترین دغدغه صاحبان شرکت‌های بزرگ، کاهش هزینه‌های ناشی از مصرف برق و تعمیرات است. به همین دلیل با پیشرفت تجهیزات برقی، لامپ‌های ال‌ای‌دی در ادارات جایگزین لامپ‌های رشته‌ای پرمصرف شده‌اند. لامپ‌های LED اداری نسبت به لامپ‌های قدیمی، مصرف برق را تا ۷۵% کاهش می‌دهند. از این رو خرید لامپ ال ای دی اداری و شرکتی ( لامپ ال ای دی برای دفتر ، شرکت و اداره ) انتخابی تاثیر گذار در هزینه ها می باشد.

طول عمر لامپ‌های ال‌ای‌دی میتره ۵۰ هزار ساعت محاسبه شده است که این مقدار به تنهایی هزینه‌های ناشی از تعمیرات و تعویض لامپ‌ها را به مقدار چشم‌گیری کاهش می‌دهد.

چرا لامپ‌های ال‌ ای‌ دی اداری را جایگزین لامپ‌های قدیمی کنیم؟

  • علاوه‌بر کاهش هزینه‌های مصرف برق و نگهداری لامپ‌های LED، این محصولات نسبت به سایر لامپ‌ها باکتری کمتری تولید می‌کنند. همچنین، اثرات زیست محیطی لامپ ال‌ای‌دی تا ۴ برابر کم‌تر از لامپ‌های رشته‌ای قدیمی و لامپ هالوژن‌ است.
  • دیودهای نوری به کار رفته در لامپ‌های ال‌ای‌دی، نور را به‌صورت پرتوهای مستقیم تولید می‌کند که این موضوع سبب تمرکز نور روی میز کار و سطوح مورد نظر می‌شود.
  • چراغ‌های LED با طراحی پیشرفته و انعطاف‌پذیری گسترده، گزینه خوبی برای بخش‌های مختلف محیط‌های اداری هستند.
  • لامپ‌های LED دارای طیف وسیعی از انواع رنگ‌هاست که این موضوع کمک به پویایی
  • کارکنان می‌کند. به‌عنوان مثال، نور سفید خنثی، یک نور اثربخش برای اولین ساعت روز است، این در حالی است که رنگ‌های سفید گرم لامپ‌های ال‌ای‌دی، مناسب عصر و غروب است.
  • لامپ‌های ال‌ای‌دی میتره به‌راحتی قابل کنترل و ادغام با سیستم‌های الکترونیکی مدیریت نور هستند. لامپ‌ال‌ای‌دی سنسوری مناسب اتاق‌های کم‌مصرف مانند راهروها و یا توالت‌هایی است که لامپ‌ها به طور خودکار روشن یا خاموش می‌شود.
  • لامپ LED با درصد بسیار کم اشعه مادون قرمز و عدم انتشار اشعه فرابفش، مناسب کارخانه‌ها، آشپزخانه‌ها، موزه‌ها و دفاتر کاری است.

بهترین لامپ‌ ال‌ای‌دی برای روشنایی ادارات کدام است؟

اکثر لامپ‌های ال‌ای‌دی که توان بالایی دارند، گزینه‌های خوبی برای فضاهای اداری محسوب می‌شود. در این میان، مناسب‌ترین لامپ ال ای دی شرکتی برای روشنایی دفاتر کار، لامپ‌های ال‌ای‌دی سقفی است. این پنل‌ها دارای تنوع گسترده‌ای است و در میان عموم بسیار پرطرفدار است. پنل‌های سقفی علاوه‌بر بازده و طول عمر بالا مناسب نورپردازی دفاتر اداری است. پنل‌ سقفی نوری با تابش ملایم و یک دست نور به‌صورت توکار (داخل سقف) و آویز وجود دارد که ظاهر مدرنی به محل کار شما می‌دهد.

لامپ‌ ال‌ ای‌ دی سقفی ( پنل ال ای دی ) با خروجی ۸، ۱۸ و ۳۰ وات، نور کافی تولید می‌کند و طول عمری حدود ۲۵ هزار ساعت دارد.

در صورتی که تمایل به خرید LED سقفی دارید و به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید، مطلب کاربرد لامپ‌های ال‌ای‌دی سقفی را مطالعه کنید.

لامپ ال‌ای‌دی مناسب برای ادارات چند وات است؟

نور لامپ‌های شرکتی معمولا به اندازه‌ای است که مناسب فضا باشد و چشم بیننده را آزار ندهد. به همین دلیل قبل از خرید، توجه به رنگ و شدت نور بسیار مهم است. برای خرید لامپ ال‌ای‌دی مناسب، توجه به ۳ فاکتور ابعاد دفتر کار، رنگ دیوارها و میزان روشنایی مورد نظر ضروری است. هر چه سالن شما بزرگ‌تر باشد شما نیاز  به لامپ با قدرت بیشتر دارید. همچنین، استفاده از پنل‌های ال‌ای‌دی که به‌صورت عمومی و یکپارچه نور را می‌تاباند، گزینه خوبی برای سالن‌های اداری است.

لامپ ال ای دی برای دفتر

چگونه از لامپ‌های LED برای نورپردازی فضای دفتر کار استفاده کنیم؟

صاحبان شرکت‌های بسیاری قالبا برای خلق فضایی پویا و مدرن، از طراحان دکوراسیون کمک می‌گیرند؛ اما در این بخش با ارائه تکنیک‌های آسان به شما کمک می‌کنیم بدون پرداخت هزینه‌های طراحی، به سادگی دفتر کار خود را نورپردازی کنید.

  1. اولین و مهم‌ترین نکته هنگام طراحی داخلی دفتر کار، استفاده از لامپ‌هایی است که طیف رنگی یکسانی دارند، زیرا تفاوت در طیف رنگ‌ها موجب خستگی و از بین رفتن فضای پویای محل کار می‌شود.
  2. اگر به دکوراسیون داخلی مدرن علاقمند هستید می‌توانید برای نورپردازی از ایده‌های استودیوهای عکاسی و هنری کمک بگیرید.
  3. بسیاری از صاحبان شرکت‌ها، معمولا به عوارض بد ناشی از روشنایی مستقیم برای چشم آگاهی ندارند. نور مستقیم باعث سردرد شدید و کاهش بهره‌وری کارکنان می‌شود. بنابراین، برای جلوگیری از این مشکل، لامپ‌های جانبی را به جای روشنایی مستقیم بالای سر انتخاب کنید. همچنین، توجه به فواصل منابع نوری نیز بسیار مهم است. لامپ‌های LED را می‌بایست، به‌طور مساوی در اطراف دفتر کار توزیع کنید.
  4. علاوه‌بر استفاده از لامپ‌های جانبی و طراحی نور یکسان در دفتر کار، انتخاب رنگ مناسب برای دیوار و کف‌پوش نیز بسیار ضروری است. همچنین، به جای استفاده از رنگ‌های بسیار روشن یا تیره از رنگ‌های خنثی کمک بگیرید. رنگ‌های خنثی با انعکاس بسیار کم با هر دفتر کاری سازگار است.
  5. بهترین نور برای طراحی و نورپردازی فضای کار، نور طبیعی روز است که علاوه‌بر مزایای بصری، کاملا رایگان است؛ اما اگر شرایط استفاده از منبع نور طبیعی را ندارید، می‌توانید نور طبیعی را با روشنایی مصنوعی ترکیب کنید و از LED تقلید نور خورشید با رنگ‌های گرم و کم استفاده کنید.
  6. برای کاهش هزینه‌ها تا حد ممکن از نور طبیعی روز استفاده کنید. همچنین برای بخش‌هایی که رفت‌وآمد در آن‌ها کم‌تر است، از چراغ‌های سنسوردار کمک بگیرید.
  7. یکی از مهم‌ترین نکاتی که معمولا توجهی به آن نمی‌شود، ابعاد دفتر کار است. هنگام انتخاب نور مناسب، سعی کنید از لامپ‌هایی استفاده کنید که اندازه آن‌ها با دفتر کار تناسب داشته باشد. استفاده ازLED  بزرگ برای فضای کوچک و بلعکس، اصلا مناسب نیست. همچنین، علاوه‌بر عدم تناسب، شما متحمل به پرداخت هزینه اضافی نیز خواهید شد.
لامپ ال ای دی اداری

نکات ضروری قبل از خرید لامپ ال‌ ای‌ دی

همان طور که تاکنون گفته شد، انواع لامپ‌های ال‌ای‌دی مزایای قابل توجهی نسبت به سایر لامپ‌های قدیمی دارد؛ اما پیش از خرید این لامپ‌ها به موارد زیر توجه کنید.

  • لامپ‌های LED نسبت به لامپ‌های رشته‌ای قدیمی، قیمت بیشتری دارند؛ اما مزیت آن‌ها نسبت به لامپ‌های قدیمی، طول عمر بیشتر و عدم تعویض مداوم آن‌هاست؛ این موضوع توجیهی برای هزینه بالای خرید لامپ ال‌ای‌دی محسوب می‌شود.
  • امکان خراب شدن لامپ‌های ال‌ای‌دی در دماهای بسیار بالا، وجود دارد.
  • در صورتی که تمایل به تعویض لامپ LED با لامپ‌های قدیمی را دارید، باید بگوییم که علاوه‌بر تعویض لامپ‌ها شما می‌بایست سرپیچ آن‌ها را نیز عوض کنید.

خرید لامپ برای فضای کار، منجر به کاهش هزینه‌های مصرف برق، عدم تعویض مکرر لامپ‌ها و ایجاد فضای پویا برای پرسنل می‌شود. در صورتی که قصد خرید لامپ ال ای دی اداری و شرکتی ( لامپ ال ای دی برای دفتر ، شرکت و اداره ) را دارید، هم اکنون با مشاوران ما تماس بگیرید.

همچنین اگر قصد خرید لامپ برای خانه و یا فروشگاه خود را دارید، حتما مطلب لامپ ال ای دی خانگی ؛ خرید لامپ برای خانه و حیاط و مطلب لامپ ال ای دی برای فروشگاه ها و مغازه ها را مطالعه بفرمایید.